Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2008 17:30 - Неизпратено писмо...
Автор: cvetnica Категория: Забавление   
Прочетен: 912 Коментари: 1 Гласове:
1



      Много странно се чувствам в момента,когато ти пиша за концерта в замъка.
Винаги съм слушала тази великолепна музика,но никога не съм разказвала или писала за нея!
Дано да съм достатъчно красноречива,за да успея да ти предам усещането и насладата.
За мен музиката има загадъчното свойство да успокоява душата,кара те да летиш и за малко да забравиш.Създава ти чувство за безкрайност,възможност за копнежи и мечти,които сякаш оживяват...
      Най-напред в залата се пускат посетителите,после почетните гости.Има церемония по откриването на концерта,приветствие от организаторите.
Вероятно се досещаш,че нищичко не разбирам от думите им,но се вълнувам от факта,че те пресъздават в друг,малко съкратен вариант развлечение на императора.Невероятна атмосфера!
Изрича се тайнствената фраза:Всичко е валс и...концерта започва с няколко полки,продължава с най-искрящите,прекрасни и популярни-моите любими валсове-Наполеонов,Елизабет,Тиволи-Руш,опусите 370,390,естествено На синия Дунав и Радецки марш.
Изящество,красота,хармония,игривост,непренуденост,страст!
Можеш да почувстваш безкрая,полета във фантазията и таланта на твореца!
Вълнувах се,сърцето ми препускаше като полудяло,дъхът ми секваше!
Не криех сълзите си,не исках да ги спирам...
Аз бях там!В моя мечтан Щраусов рай!
Онази бучица,която засядаше на гърлото ми всяка Нова година,когато гледах по телевизията от Щатсферайн концерта,се стопи и изчезна...
Гледах,слушах,наслаждавах се,бях щастлива!
Този час и половина няма да забравя никога!Винаги ще се връщам там в мислите си,когато слушам любимата си музика някъде другаде.
Каквото и да кажа за валса,той си остава прекрасно бягство от действителността!Едно от моите невероятни чудеса!
Чувствам се прекрасно,дори и сега,когато ти го разказвам.
След концерта има малък салон,където се сервират коктейли,разнообразни ордьоври,бюфет със солени и сладки специалитети.Но сам разбираш,че това не е най-важното от преживяното...



Тагове:   писмо,   НЕИЗПРАТЕНО,


Гласувай:
1



1. анонимен - Поздравления!
23.10.2008 14:59
Чудесно написано,с чувство!
Знам какво си преживяла!
Видях го с очите си,със сърцето си!
Продължавай да пишеш...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cvetnica
Категория: Други
Прочетен: 954423
Постинги: 127
Коментари: 2477
Гласове: 11273
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930