Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2008 20:45 - Пълнолуние
Автор: cvetnica Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1012 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 22.10.2008 13:13


Обичам пълната луна през август,
изпълнила от среща ведрото небе!
Обичам да мечтая с пълен глас!
Обичам с пръсти да ме галиш,
обичам с устни да целуваш!
Не знаех,че на миг разстояние
ще ме настигне любовта!
Чудех се-дали пък не сънувам или пък гледам филм!
Мислех си-загубена съм вече за това,
че аз не съм човека със заслуги
дар даруван от съдбата!
Забравила съм-отдавна беше
усещане върховно-че можеш да летиш!
Целувка да преглътнеш,с очи притворени
да любиш с нежна страст!
Обичам пълната луна през август!
Люлка вързала с прегръдка топла!
Можеш ли,грешнико,очите да затвориш
и да си представиш тази феерия небесна?
Не искам представи вече,искам те наяве!
Пейте вий щурци в бясна надпревара
концерт създавайте ми за душата!
Знаете ли с каква наслада
пиша нотите ви аз?
Сега какво му трябва на едно сърце?
Понякога една луна му стига,
за да може да запее с весел глас!
И още!Небосклона чист,с хиляди звезди
наредили прости думи-
Обичам те,целувам те,прегръщам те и те желая...
Точката им е усмивка.Лунната усмивка,
а панделата е от вас!
Мили мои-любете се,целувайте се
нали и аз не трябва да скучая!
Знаете ли колко дълга е нощта?
Ще ви погледам,ще ви се порадвам
и отивам да разказвам!Не искате?
Тогава ще го споделя с вас!
Защото,харесвате ми грешници такива!
При вас намирам сладко забавление,
простете ми,че ви надничам!
Няма нужда да ви шепна,поучавам.
Знаете си вие какво е наслада за душата!
И когато сутрин тръгвам,оставям ви спокойна!
Ще скрия тайната ви,защото ви обичам
и двамата нуждаете се от този огън!
Любете се,обичайте се,не се чудете!
Време не губете!Сън-у вас!
Колко жалко-утре съм нащърбена!
P.S.Ти,няма ли да възкликнеш на сутринта?
Защо пантофките ти скъсани са пак?
Къде беше,грешнице такава?
Ще ти отговоря:годините ми свършиха
търся си дните,нощите,минутите,секундите...
...и една малка пеперуда,без страх
с разперени крилца засенчила е слънцето!





Тагове:   пълнолуние,


Гласувай:
2



1. анонимен - Красиво! А и Клайдерман е на мя...
23.10.2008 15:05
Красиво!
А и Клайдерман е на мястото си!
Прекрасно съчетание!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cvetnica
Категория: Други
Прочетен: 952301
Постинги: 127
Коментари: 2477
Гласове: 11273
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930