Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2009 20:39 - Кралицата на розите-продължението в 14 част
Автор: cvetnica Категория: Тя и той   
Прочетен: 2067 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 22.03.2010 12:42


           Мили ахна от изненада, когато минаха през голямата желязна порта! Имаше чувството, че попада в друг свят - този на Райските градини. Прекрасен оазис в сърцето на пустинята!
До средата на двора вървяха по пътека, насипана със ситни бели, обли, еднакво големи камъчета, завършваща в окръжност. В центъра й пирамидално разположени стълби на височина 2 метра. Най-отгоре бликащо фонтанче, много красиво - като кръстосана паунова опашка. Водата се изливаше на подскоци, ромолеше приятно по стълбите, разпръскваше хлад и живителна влага. Покрай басейна се разхождаха две птици - розово фламинго, а вътре различни по форма и големина пъстроцветни, екзотични риби.
Многоцветни лехи, умело съчетани и подбрани видове.
          От някъде дотича Султан. С радостен лай приближи до Мила и облиза ръката й.
- Хей, здравей! Как се казва хубавеца? Преди два дни ме изненада на плажа с неговото поведение. После долетя един сокол и го принуди да се прибере.
- Султан и Хор?! Ама ти познаваш всички от моето семейство! Но ще те изненадам, има един човек, който не мислиш, че съществува дори! Надявам се да се харесате! Голяма скица е!
- Кой е той, Лизи?
- Доведеният ми дядо! Винаги разбирам когато идва, защото кучето бяга, а на мен не знам защо ми мирише на бонбони! Казва се Илай и е много готин!
- Запознах се с него в хотела, ако разбира се е същия човек - парфюмерист!
- Е,не! Само за два три дни си видяла всички...
          Тя я хвана свойски под ръка, разведе я из цялата градина. Показа й Хор. Невероятна птица!
- Ема, хайде да обядваме заедно. А докато дойде време, ще си поговорим, съгласна ли си?
- Защо не? Имам време, но дали ще е удобно? Няма ли да притесним родителите ти?
- Никого няма да притесним. А и ще ти разкажа за тях. После ти ще ми разкажеш за себе си, може ли?
- Имам ли избор?
- Не!
- Тогава ще ми обещаеш, че ще празнуваш с нас!
- А, може ли аз да избера мястото на празника ти?
- Изненадай ме!
          Двете се засмяха и продължиха разходката си. Имаха чувството, че се познаваха от много дълго време.
          Две горещи очи ги следяха навсякъде. Алекс беше като омагьосан. Неговата Мили, тук - само на един поглед разстояние! Какво ли е намислила Лизи?! Реши, че стриктно ще се придържа към плана й.
Наблюдавайки ги се размечта. За първи път от много дълго време. Невероятна е! Само дето ще трябва да стои по-дълго в банята, че тези коне...
         Емилия се натъжи от историята на на Лизи. Отказваше да повярва, че може изобщо да съществуват такива майки. Ти да си зарежеш децата?! Беше готова живота си да даде за синовете си! Момичето е прекрасно - жалко за майката! Елизабет я грабна с тези големи сини разплакани очи, такива имаха и децата й. Финна, нежна, интелигентна, умна. Може би преждевременно пораснала. Как ли ще реагират децата й като научат? Сега няма да мисли!
        Мили я прегърна. Искаше да се почувства желана и обичана. Разказа й за нейните момчета, за скромния живот, който беше водила, за годините усилен труд, за лишенията които беше преживяла и за драмата на последните няколко месеца. Но без изгарящата болка от предателството, някак си беше спокойна, не страдаше.
- Искам някой да ме прегърне и да ми каже, че всичко е наред.
- Ще го намериш , Ема, сигурна съм. Невидими са пътищата на справедливостта.
           Обядваха панирана риба, салати, някакви местни хапки, много ароматни и вкусни.
- Ще те оставя за минутка! Искам да свърша нещо. Компания ще ти прави Салим. Няма да се бавя.
           Лизи влезе в къщата. Знаеше, че баща й е на близо. Искаше да обсъди едно две неща с него.
            Алекс току що беше излязал от банята. Едва успя да притича в къщата, стараейки се да не го забележат. Дъщеря му зададе няколко въпроса, получи отговорите. Каза - чудесно и хукна навън.
- Мили, отиваме до едно място, мисля че ще ти хареса. Тръгваме към 14.30. Обадих се на Джамила, те ще дойдат със Салим и Амал. Нямаш време да ходиш до хотела и да се приготвяш, така че аз ще се погрижа за всичко. Празникът ти ще бъде истински!
- Защо правиш всичко това?
- И да бях искала, не мога да го направя за майка ми! За няколко часа ти ми извая друг свят - на обичта! Искам да ти благодаря, какво толкова! Не се противи! Отиваме да се забавляваме, а сега на работа. Идвай!
- Имам една рокля, която не съм обличала, като те гледам ще ти стане. Облечи я!
           На закачалка висеше прекрасна вечерна рокля дантелена, тъмно  синя. Оригинална и стилна. На друга - малък джемпър с цвят на сахарски пясък. Невероятна комбинация!
- Какво пък! Време е за промяна, момиче!
           Мили не дочака втора покана. Взе си душ. Постара се с прическата, облече роклята, джемпъра, сандалите със същия цвят, имаше и прекрасна перлена огърлица - бяла, но с пясъчен оттенък.
           Елизабет влезе като хала, но се закова на мястото си от изумление. За нея беше естествено да изглежда добре - имаше си съюзник, младостта.
          Ема изглеждаше различна - царствена, но и много женствена.
- Охоо! Виж ти! Даже грим не ти е нужен!
- Не ме залъгвай! Лизи да застанеш срещу природата е безсмислено. Знам, че не мога да "бия"часовника. Но се чувствам прекрасно на тази възраст, като...
- Като?!
- Шампанско от добра реколта! - двете се засмяха, сравнението си го биваше.
- А, къде отиваме?
- Ще видиш! Най-напред на забавление, а после...после не знам!
- Ок! Хайде да се покажем на света. Стига съм стояла в масовката!
          Потеглиха с колата. Пътят, магистрала по най-добрите стандарти. Минаваха покрай портокалови, маслинени и памукови плантации. Разсадници за палми и екзотични цветя.
И всичко това в Сахара! Да не повярва човек...



Гласувай:
2



1. compassion - Обичам красотата
27.01.2009 21:38
харесва ми, че й отделяш внимание, но ....
айде де...какво ще стане? Защо не ги правиш по-дълги разказите?
Чакам,... добре,... какво друго...
цитирай
2. анонимен - От Алекс
29.01.2009 15:28
Браво,много си добра.
цитирай
3. katan - Красиво!
30.05.2009 20:39
А тази Мили е една голяма щастливка, защото е "Финна,нежна,интелигентна,умна" и добра!
Предусещам продължението, но нека все пак да го прочета...:)
цитирай
4. cvetnica - Благодаря ти!Надявам се да те из...
30.05.2009 21:01
Благодаря ти!Надявам се да те изненадам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cvetnica
Категория: Други
Прочетен: 946802
Постинги: 127
Коментари: 2477
Гласове: 11273
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031