Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2271363
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43039
Постинг
10.10.2012 21:27 - Есенно море
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 15336 Коментари: 74 Гласове:
56


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

          Винаги съм смятала, че на море се ходи през лятото. Навярно заради това, че през топлите месеци можеш да плуваш, да се наслаждаваш на красивите утрини и късните звездни магии. Тази година имах щастието да отида и през есента. Смятах, че ще бъде пусто и тъжно, но съм се лъгала. Още щом усетих мириса на море и очите ми видяха красивата гледка, си казах, че нашето Черноморие е красиво през всички сезони. Тихото море - преливащо с нежно-синьото небе и топлите есенни лъчи, придаваха още по-голяма красота и хармония на есенно-морската картина. Ранните утрини бяха изключително красиви, тихи и спокойни. Вечерите хладни, но звездни и много романтични... Не съм си и представяла подобно изживяване... Изгревът и залезът са моята слабост. Повярвайте ми, дори и през октомври по тези места е невероятно красиво… Уверете се сами.
гр. Созопол

image

image 
image

image

image
Етнографски музей гр. Созопол

image


image

image

image
Храм "Св. Георги Победоносец" и Мощите на Св. Йоан Кръстител гр. Созопол

image

Беглик Таш - Свещенният път на траките от приморската планина - Приморско
image
image
Лозенец

image

image

image

image

image

image

image

image

Бургас и пясъчните фигури

image

image

image

image





Гласувай:
56



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав за красивия постинг, Скарлет!
10.10.2012 21:37
Все пак си случила на топли есенни дни... Ако бе дъждовно и ветровито, едва ли щеше да ти е приятно...
цитирай
2. ckarlet - 1. Мt46 - Поздрав за красивия постинг, Скарлет!
10.10.2012 21:44
mt46 написа:
Все пак си случила на топли есенни дни... Ако бе дъждовно и ветровито, едва ли щеше да ти е приятно...


Здравей, Мt46! Прав си, голям късмет имахме с времето. Беше като лято:) Дори имаше хора на плаж. Аз лично си топнах само крайниците:) Но пък преживяването беше страхотно! Радвам се, че разгледа! Прекрасна есенна вечер ти желая!
цитирай
3. tsanynka - Ох,обожавам ги тези виртуални разходки!
10.10.2012 21:49
Добре,че сте вие,моите приятели,за да усетя малко "дъх" на море...
Благодаря ти,мила!:)
цитирай
4. ckarlet - 3. Тsanynka - Ох,обожавам ги тези виртуални разходки!
10.10.2012 21:58
tsanynka написа:
Добре,че сте вие,моите приятели,за да усетя малко "дъх" на море...
Благодаря ти,мила!:)


Насладих му се на това море и през лятото и през есента, Тsanynka, но никога няма да ми омръзне:) Радвам се, че и ти си тук! Нежна вечер ти желая!
цитирай
5. magnoliya - Красиво море, красиви снимки! ...
10.10.2012 22:01
Красиво море, красиви снимки!
Есента е топла, красива и надявам се продължителна.
Беше ми много приятно! Поздрави за постинга!
цитирай
6. sparotok - :)
10.10.2012 22:18
Скарлетче, прекрасно е, пак ми се прииска да съм в отпуск:)
От Созопол имам само хубави спомени.

Поздрави!
цитирай
7. ckarlet - 5. Мagnoliya - Красиво море, красиви снимки! ...
10.10.2012 22:19
magnoliya написа:
Красиво море, красиви снимки!
Есента е топла, красива и надявам се продължителна.
Беше ми много приятно! Поздрави за постинга!


Изключително ми е приятно и на теб да кажа - Здравей! Имам още какво да ви покажа за последните няколко седмици, цветна ми приятелко! Дано имам време, за да мога да бъда с вас! Красива есенна вечер ти желая, Мagnoliya!
цитирай
8. monna - Ах, Скарлет,...
10.10.2012 22:31
...хубаво е, че пак си била на една ръка разстояние,....
Ще идваш, разбира се, морето е прекрасно и романтично през всички сезони,
но все пак зависи от придружаващите те, нали?!
Усмивки!:)))
цитирай
9. ckarlet - 6. Sparotok - :)
10.10.2012 22:31
sparotok написа:
Скарлетче, прекрасно е, пак ми се прииска да съм в отпуск:)
От Созопол имам само хубави спомени.

Поздрави!


Здравей, приятелю Sparotok! През цялата ни лятна почивка бяхме отседнали в Китен, но ходихме два пъти и до Созопол. Така и не можах да направя снимки. Сега през есента стана случайно да отида до там, но се радвам, че имах тази възможност да посетя освен Созопол и Приморско, Лозенец и Бургас. Места, които разгледах с удоволствие. Така се радвам, че отдели време, за да ми гостуваш!
Приказна вечер ти желая, приятелю!
цитирай
10. ckarlet - 8. Мonna - Ах, Скарлет,...
10.10.2012 22:48
monna написа:
...хубаво е, че пак си била на една ръка разстояние,....
Ще идваш, разбира се, морето е прекрасно и романтично през всички сезони,
но все пак зависи от придружаващите те, нали?!
Усмивки!:)))


Мони, разгледахме красивия Бургас. Хванахме последния ден на пясъчните фигури. Ходихме и до къщата- музей на Петя Дубарова, но беше затворена. Но пък изпихме по едно невероятно кафе по центъра ви. На цялата компания казах, че имам приятелка от Бургас, която е голяма художничка А придружаващите бяха много позитивни И имаше голям купон. Прекрасно е, че и през тези дни бях там! Красива есенно-морска вечер, скъпа приятелко!
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Не се и съмнявам, че си прекарала ...
10.10.2012 22:54
Не се и съмнявам, че си прекарала чудесно, обичам морето в късното лято, което тази година продължи и през началото на октомври. Няма навалица по улиците и плажа, сутрин е пролет, до обяд идва лятото, а вечер е топла есен. Хубажи снимки си направила.
цитирай
12. ckarlet - 11. Кasnaprolet9999 - Не се и съмнявам, че си прекарала ...
10.10.2012 22:59
kasnaprolet9999 написа:
Не се и съмнявам, че си прекарала чудесно, обичам морето в късното лято, което тази година продължи и през началото на октомври. Няма навалица по улиците и плажа, сутрин е пролет, до обяд идва лятото, а вечер е топла есен. Хубажи снимки си направила.


Здравей, Невенче! Много точно си го описала. Миналата година ходихме през пролетта в Гърция и там посетихме морето, а после на нашето Черноморие. А тази година през лятото и есента. Остава ни зимата) Радвам се, че и ти харесаха снимките!
Прекрасна октомврийска вечер!

цитирай
13. mitkaloto - Летувал съм през есента и повече ми ...
10.10.2012 23:07
Летувал съм през есента и повече ми харесва от лятото. Спокойно.Няма хора.Погледът се шири в безкрайността..в заведенията тиха музика без чалга.
Когато завали дъжд със светкавици в морето е толкова красиво,че не може да се опише.Направила си красиви снимки! Поздрави!
цитирай
14. ckarlet - 13. Мitkaloto - Летувал съм през есента и повече ми ...
10.10.2012 23:15
mitkaloto написа:
Летувал съм през есента и повече ми харесва от лятото. Спокойно.Няма хора.Погледът се шири в безкрайността..в заведенията тиха музика без чалга.
Когато завали дъжд със светкавици в морето е толкова красиво,че не може да се опише.Направила си красиви снимки! Поздрави!


Бяхме за няколко дни, но беше много приятно. Е, летните дни си имат своето предимство, защото много обичам да плувам и това усещане да се потопиш и понесеш във водата, определено ми липсваше... Но пък беше страхотна глътка отдих от работните дни:))) Имахме късмет и на време, но пък сме пропуснали гледката, за която ти разказваш, Мitkaloto!
Благодаря, че разгледа есенно-морската картина, която видях и споделих с вас! Уютна и нежна есенна вечер!
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - :)
10.10.2012 23:28
Мога само да се усмихна. Има особено очарование в есенното море, в дълбокото небе, в опустелите улици. А Созопол винаги си е хубав. Тази есен - особено...
Поздрави за хубавия постинг!
цитирай
16. monaliza121 - Единственото хубаво нещо през е...
10.10.2012 23:28
Единственото хубаво нещо през есента е морето. Не жълтее, не старее, винаги свежо и красиво.:)
Привет, Скарлет!:)
цитирай
17. monaliza121 - Едно чудесно преоткриване на морето от Мея /meiia.blog.bg/
10.10.2012 23:34
Пресипнал дъжд върху морето есенно…
И мен ме няма там, зад борда на мечтите.
Вълните пеят своя, неизбродна песен -
чета я нямо, съзерцателно, с очите си.
Възторжено се плиска синьо мироздание.
Напомня ми, че съм отронена частичка
и че безсмислено съм цялата от рани,
че е отчаян жест да пожелавам всичко.
В дланта ми - шепа свят. А хиромантия
предрича птици в мен, донесли висините.
Морето е вълшебник. В синята си мантия
ме обещава гръмогласно на вълните си.
И ме преселва в тях. Сънят им е поема,
в която няма място за тревоги и въпроси.
Дори и гордостта им топло ме приема!
И съм щастлива в себе си вълни да нося.
И като тях да съм в посоки непрестанна
(щом слънцето пригласям, още се живея,
живот са всички мои трудни странности),
разбирам в плисъка им, нацелувал кея.
Приемам се, недомечтана и несбъдната.
Изпращам корабите си, пропукани от суша.
Но зная, точно те едва ли ще потънат-
вълните са прегръдки, тихо ще се сгушат
мечтите в песен люлчина, подир която
се случва по-добрият свят и по-различен.
Вълни се гонят - игра на толкова понятия.
И имам всичко в себе си, да се обичам.

цитирай
18. stela50 - Прекрасна есенна разходка край морето...
10.10.2012 23:54
Благодаря, Скарлет ... има си своето особено очарование
и носи все още летните багри и топлина, спокойно и красиво.
А Созопол, както е писала Чайче , е винаги вълшебен ...
Моят Созопол, моят бряг, моите изваяни камъчета ...
и много спомени. Поздрави за хубавия постинг, миличка !
цитирай
19. brym4ence87 - Има тъга.
11.10.2012 00:57
И не само ;-)
цитирай
20. ishchel - Морето е моя стара любов
11.10.2012 01:28
неотминаваща:)
Благодаря ти, за прекрасната разходка и снимки от родното черноморие. Много го обичам и много ми липсва...
Поздрави и топли прегръдки!
цитирай
21. inel379 - В меката есен наслада сред морски магии!
11.10.2012 05:17
Изгревни и залезни!
Настроения - вълшебно биле!
Хубаво е, когато имаме възможност,
да се потопим в тях...
Паметта на сетивата е жива!
До следващия път...
И не само...
Изборите са си наши!:)
Топъл есенен поздрав за теб, мила!
цитирай
22. ckarlet - 15. 4aiotgluhar4e - :)
11.10.2012 07:49
4aiotgluhar4e написа:
Мога само да се усмихна. Има особено очарование в есенното море, в дълбокото небе, в опустелите улици. А Созопол винаги си е хубав. Тази есен - особено...
Поздрави за хубавия постинг!


Да, може би това е точното определение, че морето е с особено очарование през есента, 4aiotgluhar4e. А Созопол е изключително красив, и не са мо той! Благодаря ти! Прекрасен и усмихнат ден!
цитирай
23. ckarlet - 16. Мonaliza121 - Единственото хубаво нещо през е...
11.10.2012 07:51
monaliza121 написа:
Единственото хубаво нещо през есента е морето. Не жълтее, не старее, винаги свежо и красиво.:)
Привет, Скарлет!:)


Привет, Лизи! Може би за него можем да кажем, че красотата му е вечна... Благодаря ти, миличка! Усмихнат и ведър ден от мен!
цитирай
24. ckarlet - 17. Мonaliza121 - Едно чудесно преоткриване на морето от Мея /meiia.blog.bg/
11.10.2012 07:53
monaliza121 написа:
Пресипнал дъжд върху морето есенно…
И мен ме няма там, зад борда на мечтите.
Вълните пеят своя, неизбродна песен -
чета я нямо, съзерцателно, с очите си.
Възторжено се плиска синьо мироздание.
Напомня ми, че съм отронена частичка
и че безсмислено съм цялата от рани,
че е отчаян жест да пожелавам всичко.
В дланта ми - шепа свят. А хиромантия
предрича птици в мен, донесли висините.
Морето е вълшебник. В синята си мантия
ме обещава гръмогласно на вълните си.
И ме преселва в тях. Сънят им е поема,
в която няма място за тревоги и въпроси.
Дори и гордостта им топло ме приема!
И съм щастлива в себе си вълни да нося.
И като тях да съм в посоки непрестанна
(щом слънцето пригласям, още се живея,
живот са всички мои трудни странности),
разбирам в плисъка им, нацелувал кея.
Приемам се, недомечтана и несбъдната.
Изпращам корабите си, пропукани от суша.
Но зная, точно те едва ли ще потънат-
вълните са прегръдки, тихо ще се сгушат
мечтите в песен люлчина, подир която
се случва по-добрият свят и по-различен.
Вълни се гонят - игра на толкова понятия.
И имам всичко в себе си, да се обичам.



С това стихотворение си направила едно прекрасно допълнение към постинга, Лизи! Благодаря! След работния ден ще разгледам блога на Мея. Поздрави и за нея.
цитирай
25. ckarlet - 19. Вrym4ence87 - Има тъга.
11.10.2012 08:07
brym4ence87 написа:
И не само ;-)


Може би безлюдните улици ти навява тази тъга, Вrym4ence87. Аз избягвах да снимам хората. Не беше чак толкова тихо:)) Особено нашата компания:)
Прекрасен ден!
цитирай
26. ckarlet - 20. Ishchel - Морето е моя стара любов
11.10.2012 08:17
ishchel написа:
неотминаваща:)
Благодаря ти, за прекрасната разходка и снимки от родното черноморие. Много го обичам и много ми липсва...
Поздрави и топли прегръдки!


И при мен тази любов няма да затихне, Ishchel! Винаги с трепет пътувам за там...
Разхошен ден, мила!
цитирай
27. ckarlet - 21. Inel379 - В меката есен наслада сред морски магии!
11.10.2012 08:19
inel379 написа:
Изгревни и залезни!
Настроения - вълшебно биле!
Хубаво е, когато имаме възможност,
да се потопим в тях...
Паметта на сетивата е жива!
До следващия път...
И не само...
Изборите са си наши!:)
Топъл есенен поздрав за теб, мила!


Истинско вълшебство и магия, Inel379... Радвам се, че и ти разгледа есенно-морските ми снимки! Желая ти ден изпълнен с много красота, мила!
цитирай
28. casus - :)
11.10.2012 08:34
"....Повярвайте ми, дори и през октомври по тези места е невероятно красиво… "
Повярвах ти! - ВИНАГИ си много убедителна, когато става въпрос за нещо красиво!

Светъл и топъл ден ти желая!
цитирай
29. erato7 - Радвам се, че си имала тази възмо...
11.10.2012 08:53
Радвам се, че си имала тази възможност, миличка, да видиш есенното море!
Снимките, както винаги перфектни!
Благодаря ти!
цитирай
30. smani - На море е хубаво да се ходи по всяко ...
11.10.2012 08:57
На море е хубаво да се ходи по всяко време на годината, особено през лятото и есента, даже и през другите два сезона. :)
цитирай
31. slavimirgenchev1953 - Какво прекрасно есенно пътешествие!
11.10.2012 09:37
И с. Лозенец го има. Там бяхме през лятото, вълшебно е. Уловила си много красиви мигове и скъпоценни места.
цитирай
32. katan - Здравей, мила Скарлет!
11.10.2012 09:46
Винаги съм обичала морето.
През всеки сезон е различно - променя се като настроението, но винаги е необятно.
Накара ме да се почувствам щастлива с твоя хубав постинг и още по-хубавите снимки.
Все едно бях и аз там през октомври.
Поздрави и хубав ден, Скарлет!
цитирай
33. makont - Красота!
11.10.2012 10:53
Радвам се, че си отморила в най-красивия сезон на най-красивото място. Усмихнат ден!
цитирай
34. mariniki - в слънчевия и топъл октомври...
11.10.2012 11:06
и лятото не бързаше да си отиде...
прекрасни снимки, мила Скарлет... върна ме
там, в лятното топло и слънчево настроение...
топла прегръдка и поздрам за теб...
цитирай
35. hristo27 - Преди няколко години с приятели ...
11.10.2012 13:22
Преди няколко години с приятели бяхме на Златни пясъци около 10 октомври. Водата беше като сега, 21-22 градуса, а морето - без никакво вълнение.
Беше наистина чудесно!
цитирай
36. lubara - Поздрави, ckarlet!
11.10.2012 13:35
Трябвало е да поплуваш. Водата над двадесет градуса става без съмнение.
Не откъсна ли някоя закъсняла смокиня, тази година не можах да отида при моята.
Чудесни снимки.
цитирай
37. tutankhamon661 - ckarlet
11.10.2012 13:50

Истинска приказка!

цитирай
38. miaa - Поздравления за хубавия постинг, ...
11.10.2012 14:18
Поздравления за хубавия постинг, Скарлет О Хара!
Морето е красиво, през есента! Чудесни фотоси!
цитирай
39. ckarlet - 29. Сasus - :)
11.10.2012 17:18
casus написа:
"....Повярвайте ми, дори и през октомври по тези места е невероятно красиво… "
Повярвах ти! - ВИНАГИ си много убедителна, когато става въпрос за нещо красиво!

Светъл и топъл ден ти желая!


По-скоро много съм емоционална, приятелю Сasus:) Не мога да скрия нито радостта, нито тъгата... А тези дни бяха изпълнени с много положителна емоция. Радвам се, че не пропусна да разгледаш есенно-морския постинг! Красив и успешен ден и за теб!
цитирай
40. ckarlet - 30. Еrato7 - Радвам се, че си имала тази възмо...
11.10.2012 17:21
erato7 написа:
Радвам се, че си имала тази възможност, миличка, да видиш есенното море!
Снимките, както винаги перфектни!
Благодаря ти!


Последните няколко седмици доста попътувах, Еrato7. Изключително ми е приятно да споделя тези мои пътешествия и с вас! Усмихнат ден и за теб, миличка!
цитирай
41. ckarlet - 31. Smani - На море е хубаво да се ходи по всяко ...
11.10.2012 17:33
smani написа:
На море е хубаво да се ходи по всяко време на годината, особено през лятото и есента, даже и през другите два сезона. :)


И аз стигнах до този извод, Smani:) Единствено ни остана да почиваме през зимата на море, но животът е пред нас:) Разкошен ден и за теб, приятелю!
цитирай
42. ckarlet - 32. Slavimirgenchev1953 - Какво прекрасно есенно пътешествие!
11.10.2012 17:38
slavimirgenchev1953 написа:
И с. Лозенец го има. Там бяхме през лятото, вълшебно е. Уловила си много красиви мигове и скъпоценни места.


Радвам се, че забеляза снимките от Лозенец, Slavimirgenchev1953! Още, когато ти пусна постинга си за Лозенец, аз знаех, че тези дни са ни планирани за там. Бях дори споменала. И много се зарадвах, че ти вече си го посетил това приказно местенце. Ето изпълнявам и показвам:) Нощувките ни бяха точно в Лозенец, а и повечето снимки са от там. Така се радвам, че отдели от времето си, за да разгледаш! Прекрасна вечер и много настроение!
цитирай
43. ckarlet - 33. Katan - Здравей, мила Скарлет!
11.10.2012 17:58
katan написа:
Винаги съм обичала морето.
През всеки сезон е различно - променя се като настроението, но винаги е необятно.
Накара ме да се почувствам щастлива с твоя хубав постинг и още по-хубавите снимки.
Все едно бях и аз там през октомври.
Поздрави и хубав ден, Скарлет!


Здравей, мила Катя! Радвам се, че постингът ти е въздействал по този начин!
Това означава много за мен! Прекрасна вечер ти желая! Топла прегръдка за теб и малката Сладурка!
цитирай
44. ckarlet - 34. Мakont - Красота!
11.10.2012 18:00
makont написа:
Радвам се, че си отморила в най-красивия сезон на най-красивото място. Усмихнат ден!


Ето, само няколко дни бях там, а се чувствам заредена и изпълнена с много енергия, Мая! Колко малко му трябва на човек...
Приказна вечер и за теб, миличка!
цитирай
45. ckarlet - 35. Мariniki - в слънчевия и топъл октомври...
11.10.2012 18:12
mariniki написа:
и лятото не бързаше да си отиде...
прекрасни снимки, мила Скарлет... върна ме
там, в лятното топло и слънчево настроение...
топла прегръдка и поздрам за теб...


Времето ни беше като по поръчка, Мariniki:) Приятно за разходка и отмора.
И аз те прегръщам топло и се радвам, че мога да споделя всичко това с вас!
цитирай
46. ckarlet - 36. Hristo27 - Преди няколко години с приятели ...
11.10.2012 18:14
hristo27 написа:
Преди няколко години с приятели бяхме на Златни пясъци около 10 октомври. Водата беше като сега, 21-22 градуса, а морето - без никакво вълнение.
Беше наистина чудесно!


Голяма част от компанията се потопи изцяло във водата и казаха, че не е студена, но аз обичам да плувам в дълбочините и си представих, че няма да ми е толкова приятно:)) Но пак опитах температурата с върховете на пръстите:))
Красива есенна вечер, Христо!
цитирай
47. ckarlet - 37. Lubara - Поздрави, ckarlet!
11.10.2012 18:19
lubara написа:
Трябвало е да поплуваш. Водата над двадесет градуса става без съмнение.
Не откъсна ли някоя закъсняла смокиня, тази година не можах да отида при моята.
Чудесни снимки.


Ти обиколи света, приятелю Lubara!:) Но ето вече сме в пълен състав. Знаеш ли, имаше доста дръвчета на смокиня. И всеки път, когато се разхождахме край тях, си спомнях твоя разказ. Но да си призная нито една смокинка не видях:) Дали пък не съм гледала достатъчно... А за плуването ми се видя хладничко. Беше време за разходка, но за плаж ми се видя доста смело:)) Радвам се, че и ти си тук и разгледа моя морски есенен постинг!
цитирай
48. ckarlet - 38. Tutankhamon661 - ckarlet
11.10.2012 18:21
tutankhamon661 написа:

Истинска приказка!



Само ще добавя есенно-морска приказка, Tutankhamon661:)
Приказна да е вечерта и за теб!
цитирай
49. ckarlet - 39. Мiaa - Поздравления за хубавия постинг, ...
11.10.2012 18:29
miaa написа:
Поздравления за хубавия постинг, Скарлет О Хара!
Морето е красиво, през есента! Чудесни фотоси!


Пожелавам на всеки от вас да отиде и през есента, Миа! Съвсем друго е усещането...
Топла есенна вечер, мила!
цитирай
50. ckarlet - 18. Stela50 - Прекрасна есенна разходка край морето...
11.10.2012 18:35
stela50 написа:
Благодаря, Скарлет ... има си своето особено очарование
и носи все още летните багри и топлина, спокойно и красиво.
А Созопол, както е писала Чайче , е винаги вълшебен ...
Моят Созопол, моят бряг, моите изваяни камъчета ...
и много спомени. Поздрави за хубавия постинг, миличка !


Привет, Таничка! Не вярвах, че ще ме зареди морето по този невероятен начин. Навярно и хората, с които бях, имаха значение... Знае ли човек:) Разкошен ден, мила!
цитирай
51. megg - Морето е обич.
11.10.2012 20:45
И ти дава свободата да усещаш хубостта му, да се радваш, да събираш безкрая в шепи ... И винаги е красиво. Чудесни мигове си уловила, Скарлет - и пъстротата на крайбрежието, и спокойствието, меката тишина на есента ... много ми хареса!
Октомврийски топличък поздрав за теб! :)
цитирай
52. bven - Боже, колко красота има тук, Боже!!!
11.10.2012 21:06
Благодаря, Скарлет - чудесна разходка направих:)))
цитирай
53. ckarlet - 51. Мegg - Морето е обич.
12.10.2012 07:33
megg написа:
И ти дава свободата да усещаш хубостта му, да се радваш, да събираш безкрая в шепи ... И винаги е красиво. Чудесни мигове си уловила, Скарлет - и пъстротата на крайбрежието, и спокойствието, меката тишина на есента ... много ми хареса!
Октомврийски топличък поздрав за теб! :)


Добро утро, Мег! Истинска есенна наслада. Един красив изгрев за начало на деня, и прекрасен залез в края му. А през деня чуваш морските звукове, наслаждаваш се на необятното море...Какво Черноморие си имаме...
Прекрасен ден, миличка!
цитирай
54. ckarlet - 52. Вven - Боже, колко красота има тук, Боже!!!
12.10.2012 07:34
bven написа:
Благодаря, Скарлет - чудесна разходка направих:)))


И аз изказах подобно възклицание, Вven, когато отидох до там... Радвам се, че ви предадох тази емоция и на вас!
Усмихнат есенен ден, мила!
цитирай
55. neprosvet - Привет, мила Скарлет!
12.10.2012 14:43
Когато сърцето и разума, на човек, са в хармония - всичко около него е красиво!
Даже и пясъка, и вълните и морето пазят очарованието си независимо от сезона, който на мен ми навява и малко тъга.
Хубави фотки си направила!Радвам се, че сподели!
Светла, топла есен за теб и тези, които те карат да се чувстваш прекрасно!:)
цитирай
56. ckarlet - 55. Neprosvet - Привет, мила Скарлет!
12.10.2012 17:33
neprosvet написа:
Когато сърцето и разума, на човек, са в хармония - всичко около него е красиво!
Даже и пясъка, и вълните и морето пазят очарованието си независимо от сезона, който на мен ми навява и малко тъга.
Хубави фотки си направила!Радвам се, че сподели!
Светла, топла есен за теб и тези, които те карат да се чувстваш прекрасно!:)


Привет, мила Neprosvet ! Коментарът ти е много мил. Днес ми казаха, че снимките ми са хубави, защото посещавам красиви места, но аз мисля, че освен хубавите места и всичко, което ти си написала трябва да го има:)) Благодаря ти!
Романтична и приказна вечер ти желая!
цитирай
57. petrovruse - Привет Скарлетче!
12.10.2012 23:40
Много хубав постинг за красотите на милата ни родина! Ти имаш тоя късмет да попадаш в хубаво време на хубаво мяссто. Сега ще чакаме да ни покажеш някоя зимна приказка
цитирай
58. ckarlet - 57. Рetrovruse - Привет Скарлетче!
13.10.2012 18:19
petrovruse написа:
Много хубав постинг за красотите на милата ни родина! Ти имаш тоя късмет да попадаш в хубаво време на хубаво мяссто. Сега ще чакаме да ни покажеш някоя зимна приказка


Здравей, Рetrovruse! Е, надявам се да ви покажа преди зимната приказка и други красоти:)
Радвам се, че и ти разгледа постинга за есенното море! Хубава октомврийска вечер!
цитирай
59. vostroto - Чудесни снимки, и впечатления!...
13.10.2012 22:20
Чудесни снимки, и впечатления!
Направила си голяма обиколка!:)
Съгласен съм с теб, а в момента черноморието ни все още става за почивка, дори и за плуване в морето - наши близки от Варна тия дни са били на плажа.
Не знам дали не е от глобалното затопляне, но никой няма нищо против продължаващите топли дни...:) На нас тук, морето ни е доста далеч, и ходихме на плаж на открития басейн на хотел "Пирин", в Сандански, изкарахме много хубаво, беше пълно с хора:)
Благодаря за споделянето, Скарлет!
цитирай
60. ckarlet - 59. Vostroto - Чудесни снимки, и впечатления!...
13.10.2012 22:41
vostroto написа:
Чудесни снимки, и впечатления!
Направила си голяма обиколка!:)
Съгласен съм с теб, а в момента черноморието ни все още става за почивка, дори и за плуване в морето - наши близки от Варна тия дни са били на плажа.
Не знам дали не е от глобалното затопляне, но никой няма нищо против продължаващите топли дни...:) На нас тук, морето ни е доста далеч, и ходихме на плаж на открития басейн на хотел "Пирин", в Сандански, изкарахме много хубаво, беше пълно с хора:)
Благодаря за споделянето, Скарлет!


Здравей, Vostroto! Вярно е, че имахме късмет на време, и беше много подходящо за разходка и плаж. Да си призная и на нас ни е далечко морето, но решим ли да отидем до определено място, трудно може някой да ни спре:) Приятно е, че и ти сподели ваши преживявания! Красива есенна вечер ти желая, приятелю!
цитирай
61. ishchel - Прелест!
18.10.2012 23:16
Прекрасна фото разходка:)Толкова красиви места, събрани на едно място. Помня 2003 или 2004г., когато Беглик Таш беше съвсем нов обект, съвсем в началота - колко ме впечатли. И сега с прекрасните снимки си припомних тези чудни мигове! Благодаря ти , Скарлет!
цитирай
62. ckarlet - 61.Ishchl - Прелест!
20.10.2012 21:39
ishchel написа:
Прекрасна фото разходка:)Толкова красиви места, събрани на едно място. Помня 2003 или 2004г., когато Беглик Таш беше съвсем нов обект, съвсем в началота - колко ме впечатли. И сега с прекрасните снимки си припомних тези чудни мигове! Благодаря ти , Скарлет!


Привет, мила! И аз бях приятно изненадана от всичко, което ни разказаха и показаха в Беглик Таш. Имаше и място, което траките са ползвали за чистилище. Падна голям майтап, защото всички минахме от там. А ти знаеш колко е малък процепа на скалата:).
Радвам се, че разгледа и си припомни за хубавите мигове на отминали години.
цитирай
63. shaffi - ckarlet,
21.10.2012 11:46
поздрав и от мен, красиво споделено с теб!!!
цитирай
64. ckarlet - 63. Shaffi - ckarlet,
25.10.2012 08:43
shaffi написа:
поздрав и от мен, красиво споделено с теб!!!


Добро уро, Shaffi! Прекрасно е, че и ти си разгледала, мила!
Хубав, спорен и усмихнат ден на всички!
цитирай
65. malchaniaotnadejda7 - Есенното море ми е любимо, а Созопол.... :)
26.10.2012 17:57
Благодаря ти, че ме върна там! Сърдечни поздрави, мила Скарлет и светла, радостна есен!:)
цитирай
66. ckarlet - 65. Malchaniaotnadejda7 - Есенното море ми е любимо, а Созопол.... :)
26.10.2012 19:52
malchaniaotnadejda7 написа:
Благодаря ти, че ме върна там! Сърдечни поздрави, мила Скарлет и светла, радостна есен!:)


Прекрасно е, че съм ти предала тази емоция. А още повече ме зарадва факта, че харесваш морето и през есента, миличка! Нежна и много красива вечер ти желая!
цитирай
67. malchaniaotnadejda7 - 66. ckarlet - 65. Malchaniaotnadejda7 - Есенното море ми е любимо, а Созопол.... :)
26.10.2012 23:42
ckarlet написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Благодаря ти, че ме върна там! Сърдечни поздрави, мила Скарлет и светла, радостна есен!:)


Прекрасно е, че съм ти предала тази емоция. А още повече ме зарадва факта, че харесваш морето и през есента, миличка! Нежна и много красива вечер ти желая!

Обожавам го и през зимата - тогава е най-лятно. Ще опитам да ти го разкажа по моя начин, в няколко стиха... Ако си спомня.:) Благодаря за незабравимото преживяване! Пренесе ме пак там. И аз бях това лято, края на лятото, но сега морето е така бистро, друго е. Хубави и радостни дни, мила Скарлет!
цитирай
68. ckarlet - 67. Malchaniaotnadejda7
27.10.2012 11:36
Какво да кажа, прекрасна си и изпълнена с много положителност и красота, миличка! Благодаря ти!
цитирай
69. kometapg - Била съм на море дори и през октомври ...
28.10.2012 13:23
Била съм на море дори и през октомври и то все още е толкова топло и очарователно! Благодаря ти за хубавите снимки! Поздрави! :)
цитирай
70. ckarlet - 69. Kometapg - Била съм на море дори и през октомври ...
29.10.2012 16:03
kometapg написа:
Била съм на море дори и през октомври и то все още е толкова топло и очарователно! Благодаря ти за хубавите снимки! Поздрави! :)


Зарадва ме прекрасното ти гостуване, Kometapg! И така ми се иска да ви покажа есента и в Арбанаси, но все не ми остава време.
Прекрасна октомврийска вечер, мила!
цитирай
71. kometapg - Ще очаквам с нетърпение да ни раз...
29.10.2012 23:23
Ще очаквам с нетърпение да ни разкажеш и за Арбанаси! :)
цитирай
72. ckarlet - 71. Кometapg - Ще очаквам с нетърпение да ни раз...
01.11.2012 10:01
kometapg написа:
Ще очаквам с нетърпение да ни разкажеш и за Арбанаси! :)


Непременно ще го направя, Кometapg!:) При първа възможност.
Усмихнат ден ти желая!
цитирай
73. urilozev - Споделям
13.11.2012 20:28
написаното.Знам от "едно време", че когато се "изтърчи"лятото
покрай морето и дойде време(есента) да си събереш мислите, впечатленията и направиш някакъв разбор идва твоето време, твоето хубаво време.Поздрав.
цитирай
74. ckarlet - 73. Urilozev - Споделям
14.11.2012 19:00
urilozev написа:
написаното.Знам от "едно време", че когато се "изтърчи"лятото
покрай морето и дойде време(есента) да си събереш мислите, впечатленията и направиш някакъв разбор идва твоето време, твоето хубаво време.Поздрав.


Аз съм от хората, които по всяко време е интересно и забавно да се разгледа и сподели нещо толкова красиво, особено с любими хора, Urilozev! Гостуването ти беше радост за мен! Хубава вечер ти желая!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031